Projectleider binnen-/buitendienst

Is het begeleiden van klanten (nadat de sales afdeling een lift verkocht heeft) en samenwerken met mensen van onze verschillende afdelingen iets voor jou? Weet jij van aanpakken, ben je een goede communicator en kan jij dit goed uitwerken die ook alles netjes vastlegt in onze systemen?

Dan is een functie als projectleider zeker iets voor jou!

Jouw uitdaging als Projectleider

Als projectleider draag je zorg voor volgende taken:

  • Nadat de klant een lift bij ons gekocht heeft, wordt er door onze tekenaar een detail tekening gemaakt. Je gaat met dit tekenwerk langs bij de klant om deze maatvoeringen te controleren en dit samen met de klant of zijn/haar aannemer grondig te bespreken.
  • Ook bespreek je met de klant, wat hij/zij in orde dient te brengen alvorens wij de lift kunnen plaatsen.
  • Je brengt ook het tekenwerk ondertekend terug mee van de klant.
  • 2 weken voor de installatie van de lift, ga je opnieuw langs om de plaats waar de lift voorzien is, in detail na te kijken of deze volledig conform volgens afspraak is. Afhankelijk van het resultaat zet je de nodige communicatie uit.
  • Indien monteurs vragen hebben bij het opstarten van de werf, ben jij ook één van de aanspreekpunten.
  • Het uitzetten van de acties voor het wegwerken van de opleverpunten behoort ook tot je takenpakket.

Het doel is te zorgen dat de klant tevreden is. Dit door middel duidelijk overleg met klant en binnen ons bedrijf.

 

Functie eisen

Jij als Projectleider kan jezelf herkennen in onderstaande:

  • Je bent in het bezit van een bachelor Electromechanica ( of gelijkwaardig door ervaring) of je hebt minimaal een eerste werkervaring als project begeleider/manager;
  • Je hebt een goede kennis van computer systemen;
  • Je bent communicatief en administratief sterk met een commerciële toets;
  • Je hebt een goede kennis van Nederlands, Frans en Engels (spraak en schrift).

 

Arbeidsvoorwaarden

Bij ons aan de slag gaan, dat betekent gaan voor een innovatieve omgeving, met gepassioneerde collega’s die mekaar dag in dag uit te hulp staan. Je kan rekenen op een contract van onbepaalde duur, met een compleet en competitief verloningspakket en een interessante verlofregeling.

Ook zal je de nodige training krijgen voor de ontwikkeling van je loopbaan binnen Aesy Liften België. Je komt terecht binnen een onderneming waar voldoende ruimte wordt gegeven om je eigen ding te doen.

 

Info over het bedrijf

Je komt terecht bij dé marktleider van platform liften (spindel) voor particuliere en openbare instellingen. Gepassioneerd door techniek, communicatie en het streven naar tevreden klanten? Dan ben jij zeker weten dé perfecte match!

Je komt terecht in een organisatie die team spirit & innovatie sterk aanmoedigt en volop inzet op persoonlijke groei & opleiding. Werk mee aan de toegankelijkheidsoplossingen van morgen en sluit aan bij onze familie!

 

Wil je kennismaken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!

Voor meer informatie over het sollicitatieproces kun je contact opnemen met Diana Vinke: 0316768785 of [email protected].
Voor vragen over de functie is Gunter Thoelen (Directeur Aesy Liften België B.V.) te benaderen: 0032 (0) 477913443 of via email: [email protected]

Direct solliciteren kan via [email protected]

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

Persoonlijk advies

OP ZOEK NAAR EEN LIFT VOOR UW SITUATIE?

Wij geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.

BEZOEK ONZE SHOWROOM

BEL ONS