Junior sales advisor

Jouw uitdaging als Junior Sales Advisor
Als Junior Sales Advisor ben je het aanspreekpunt voor onze klanten. Na een grondige interne opleiding, ben je verantwoordelijk voor de verkoop van liften in onze showroom.

Hoe kan een dag als Sales Advisor eruit zien?

  • Wij werken hoofdzakelijk via leads die contact met ons opnemen via telefoon, e-mail of onze website.
  • Je neemt contact op met de klant en nodigt hen uit in onze vernieuwde showroom.
  • Je adviseert onze klant en luistert naar hun noden & wensen.
  • Je maakt de prijscalculatie en het samenwerkingsvoorstel op en volgt deze verder op.
  • Je helpt de klant met het bepalen van de afwerkingen en kleurkeuzes van zijn lift.
  • Je maakt afspraken met de klant voor een plaats bezoek door onze outside sales.
  • Haal je de klant binnen? Dan vieren we jouw verkoop!
  • Na ondertekening van het contract, zorg je voor een vlekkeloze overdracht van het dossier naar de interne diensten.

Wat zijn jouw kwaliteiten?

  • Wij verwelkomen graag iemand met een diplomatische, warme en verfijnde aanpak die onze duurzame liften kan verkopen in onze showroom.
  • Je beschikt over een Bachelor of bent gelijkwaardig door ervaring, bij voorkeur in een technische richting.
  • Jouw manier van aanpakken is adviserend en begeleidend om de klanten tot de ideale lift te leiden.
  • We verwachten dat je goed kan omgaan met de verschillende klantendoelgroepen.
  • Je bent van nature resultaatgericht en bent gebeten om je targets te behalen met de nodige zin voor nauwkeurigheid.
  • De bouwsector is voor jou geen onbekend terrein. Technisch inzicht, het lezen van bouwplannen en omgaan met afmetingen is belangrijk.
  • Naast het Nederlands, beheers je ook het Frans en Engels.

We vragen veel, maar bieden je ook het nodige!

Een enthousiast team dat deel uitmaakt van een dynamisch, innovatief & financieel gezond bedrijf waar doorgroei en ambitie sterk geapprecieerd wordt en waar er sterk ingezet wordt op opleiding.
Vast contract van onbepaalde duur met een uitnodigend salaris en extra legale voordelen zoals maaltijdcheques en groepsverzekering. 40 uren week dus naast je wettelijke vakantiedagen krijg je er nog 12 ADV dagen bovenop

Dit zijn wij
Aesy Liften is een ambitieuze en groeiende organisatie. We zijn marktleider op het gebied van platformliften. Onze liften zijn uniek: doordat er anders dan bij de conventionele liften geen liftput, machinekamer of dakopbouw benodigd zijn, kunnen onze liften tegen lage kosten op allerlei locaties worden geïnstalleerd. Of het nu gaat om een zorginstelling of een Formule 1-baan: alles is mogelijk! Op ons kantoor in Antwerpen werken we inmiddels met meer dan 10 collega’s in de binnen- en buitendienst (binnen de totale Aesy groep zelfs meer dan 100) binnen hechte en collegiale teams van betrokken medewerkers die elke dag weer tot een succes maken! We streven ernaar om de Belgische klanten volledig met ons Belgische team te benaderen.

Klanttevredenheid is wat ons allemaal drijft en waar we met z’n allen hard aan werken. Hiervoor ontvangen onze medewerkers dan ook alle waardering; rechtstreeks vanuit de klant, maar ook intern vinden we het belangrijk dat mensen gewaardeerd worden voor het werk dat ze doen. De open en informele no-nonsense cultuur zorgt voor een prettige werksfeer en geeft volop ruimte voor doorgroeimogelijkheden.

Word jij onze nieuwe collega?

  • Heb je een goed voorkomen, ben je vriendelijk, energiek en enthousiast?
  • Zet je je graag in om dingen nauwkeurig gedaan te krijgen?
  • Houd je ervan om mensen te helpen?

Dan is deze job op jouw lijf geschreven. Solliciteer nu en wie weet versterk jij ons team heel snel.
Stuur een korte motivatiebrief en je cv naar [email protected]

Wil je kennismaken of wil je meer weten? Je bent van harte welkom om eerst contact op te nemen!

Persoonlijk advies

OP ZOEK NAAR EEN LIFT VOOR UW SITUATIE?

Wij geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.

BEZOEK ONZE SHOWROOM

BEL ONS