Jouw uitdaging als Commercieel medewerker buitendienst
Als accountmanager ben je het eerste aanspreekpunt voor het advies en aanschaffen van een lift door onze klanten. Je kunt hierbij denken aan liften in bijvoorbeeld kantoor- of winkelpanden of juist bij de mensen thuis ter voorbereiding voor de oude dag, omwille van comfort of voor een medische noodzaak. Je luistert naar de wensen van de klant, zet deze om naar een passende oplossing en formuleert de opdracht. Je klantenbestand is divers en je hebt op hoog niveau contact variërend van particulier, architect, aannemer tot retail. Onze binnendienst zorgt dat jij de afspraken hebt staan en zo ben je dagelijks onderweg om nieuwe klanten persoonlijk te woord te staan en te adviseren. Een goede samenwerking met de binnendienst is daarom van groot belang en samen zorgen jullie ervoor dat de opdracht uiteindelijk uitgevoerd gaat worden.
Verder behoren tot je werkzaamheden:
• in overleg met binnendienst opstellen van offertes;
• op de hoogte blijven van de mogelijkheden m.b.t. de liften;
• aanspreekpunt voor, tijdens en na uitvoering van de projecten.
Wij gaan altijd voor de beste oplossing, wat zijn jouw kwaliteiten?
Allereerst heb je ervaring in de buitendienst en heb je geen bezwaar tegen het vele reizen voor je afspraken. Je wilt je graag verdiepen in onze producten en je haalt je voldoening echt uit het verkopen hiervan. Communicatieve vaardigheid en commerciële drive zijn belangrijke eigenschappen die je zeker bezit. Uiteraard ben je creatief en dit uit zich in je bedachte oplossingen en verkoop hiervan.
Verder vragen we:
• Bachelor werk- en denkniveau; technische bagage;
• ruime ervaring als accountmanager;
• fulltime beschikbaar.
We vragen veel, maar bieden je ook het nodige!
Allereerst een geweldig bedrijf om voor te werken. Wij begrijpen dat gelukkige medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Daarnaast werk je aan interessante techniek en zijn onze liften erg onderscheidend. Je werkt in een collegiale en gedreven werkomgeving met veel ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en groei. We groeien al jaren, zijn financieel kerngezond en dat maakt dat we gericht kunnen en blijven investeren in een betere toekomst. We bieden je bij aanvang een goed salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring.
Naast uitzicht op een vast dienstverband bieden wij je uitstekende arbeidsvoorwaarden:
• 32 vakantiedagen (20 vakantiedagen en 12 adv-dagen)
• bonusregeling
• auto van de zaak
• telefoon, laptop
• onkostenvergoeding
• 50% pensioenbijdrage
• ziektekostenverzekering
Wil je kennismaken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!
Voor meer informatie over het sollicitatieproces kun je contact opnemen met Diana Vinke: 0316768785 of [email protected].
Voor vragen over de functie is Gunter Thoelen (Directeur Aesy Liften België B.V.) te benaderen: 0032 (0) 477913443 of via email: [email protected].
Direct solliciteren kan via [email protected].
Solliciteren
Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.