Commercieel medewerker binnendienst

Dé job voor jou als verkopen je passie is!

Jij hebt verkooptalent, wij hebben de ambitie om te groeien. Een perfecte combo, nietwaar? Als geen ander weet je de vraag van de klant om te zetten naar een mooie lift uit ons gamma. Geen project is hetzelfde en dat maakt jouw functie afwisselend en uitdagend. Jij krijgt een baan met diversiteit en vrijheid, wij tevreden klanten die dankzij jou goed geholpen zijn!

Jouw uitdaging als Commercieel medewerker binnendienst
Als commercieel medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt binnen de firma. Na het geven van advies aan onze klanten, stel je zelfstandig offertes op aan de hand van een volledig geautomatiseerd programma. Natuurlijk weet je deze op succesvolle wijze om te zetten in een afspraak en opdracht. Veelvuldig telefonisch contact onderhouden met nieuwe en bestaande relaties behoren dan ook primair tot je takenpakket. Je maakt deel uit van het verkoopteam en beheert de agenda voor de vertegenwoordigers.

Voor deze job moet je sterk zijn in:
• Koude en warme telefonische acquisitie;
• Luisteren naar de behoefte van de klant en advies geven over onze producten;
• Onderhoud van klantcontact op hoog niveau, van particulier tot aannemer;
• Het creëren van kansen met het zelfstandig uitbrengen van offertes;
• Het maken van afspraken en krijgen van opdrachten.

Wat zijn jouw kwaliteiten?
Allereerst heb je ervaring in de verkoop. Je wilt je graag verdiepen in onze producten en je haalt je voldoening echt uit het verkopen hiervan. Goede communicatieve vaardigheid en een commerciële drive zijn belangrijke eigenschappen die je zeker bezit. Uiteraard ben je creatief en dit uit zich in je bedachte oplossingen en verkoop hiervan.

Verder vragen we:
• Goede kennis van het officepakket en vlotte typevaardigheid;
• Een echte doorzetter;
• Goede kennis van de Franse taal;
• Resultaatgericht en enthousiasme;
• Een nauwkeurige en organisatorisch goed onderlegde werkwijze.

Wat bieden wij?
Allereerst een geweldig bedrijf om voor te werken. Wij begrijpen dat gelukkige medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Je werkt in een collegiale en gedreven werkomgeving met veel ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en groei. We groeien al jaren, zijn financieel kerngezond en dat maakt dat we gericht kunnen en blijven investeren in een betere toekomst. We bieden je reeds bij aanvang een goed loon, afhankelijk van je kennis en ervaring. Naast uitzicht op een vast dienstverband bieden wij je uitstekende arbeidsvoorwaarden:
• 20 vakantiedagen op basis van een voltijds dienstverband;
• 12 adv-dagen op basis van een voltijds dienstverband;
• bonusregeling;
• 50% pensioenbijdrage.

Reageren?
Heb je zin in deze baan? Stuur een korte motivatiebrief en je cv naar vacature@aesyliften.be

Persoonlijk advies

OP ZOEK NAAR EEN LIFT VOOR UW SITUATIE?

Wij geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.

BEZOEK ONZE SHOWROOM

BEL ONS