Commercieel medewerker binnendienst

Als commercieel medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie. Na het geven van advies aan onze klanten, stel je zelfstandig offertes op aan de hand van een volledig geautomatiseerd programma. Natuurlijk weet je deze op succesvolle wijze om te zetten in een afspraak en opdracht. Veelvuldig telefonisch contact onderhouden met nieuwe en bestaande relaties behoren dan ook primair tot je takenpakket. Je maakt deel uit van het verkoopteam en beheerd de agenda voor de vertegenwoordigers.

Jij bent dé aangewezen persoon als het gaat om de verkoop van onze unieke en bijzondere liften. Als geen ander weet je de vraag van de klant om te zetten naar een mooi te installeren product. Geen project is hetzelfde en dat maakt juist jouw functie afwisselend en uitdagend.

Jij een baan met diversiteit en vrijheid. Wij tevreden klanten die krijgen wat ze vragen!

 

Jouw uitdaging als Commercieel medewerker binnendienst

Als commercieel medewerker binnendienst ben je het eerste aanspreekpunt binnen de organisatie. Na het geven van advies aan onze klanten, stel je zelfstandig offertes op aan de hand van een volledig geautomatiseerd programma. Natuurlijk weet je deze op succesvolle wijze om te zetten in een afspraak en opdracht. Veelvuldig telefonisch contact onderhouden met nieuwe en bestaande relaties behoren dan ook primair tot je takenpakket. Je maakt deel uit van het verkoopteam en beheerd de agenda voor de vertegenwoordigers.

  • telefonische warme prospectie;
  • luisteren naar behoefte van klant en advies geven over onze producten;
  • onderhoud klantcontact op hoog niveau van particulier tot aannemer;
  • creëren van kansen met het zelfstandig uitbrengen van offertes;
  • het maken van afspraken (ook toonzaal bezoeken) en krijgen van opdrachten.

 

Wij gaan altijd voor de beste oplossing, wat zijn jouw kwaliteiten?

Allereerst heb je ervaring in de sales. Je wilt je graag verdiepen in onze producten en je haalt je voldoening echt uit het verkopen hiervan. Goede communicatieve vaardigheid en een commerciële drive zijn belangrijke eigenschappen die je zeker bezit. Uiteraard ben je creatief en dit uit zich in je bedachte oplossingen en verkoop hiervan.

Verder vragen we:

  • goede kennis van het officepakket en typevaardigheid;
  • een echte doorzetter;
  • goede kennis Franse taal;
  • resultaatgericht en enthousiast;
  • werkt nauwkeurig en organisatorisch goed onderlegd.

 

Wat bieden we je als Commercieel medewerker binnendienst?

Allereerst een geweldig bedrijf om voor te werken. Wij begrijpen dat gelukkige medewerkers zorgen voor tevreden klanten. Daarnaast werk je aan interessante techniek en zijn onze liften erg onderscheidend. Je werkt in een collegiale en gedreven werkomgeving met veel ruimte voor opleiding, persoonlijke ontwikkeling en groei. We groeien al jaren, zijn financieel kerngezond en dat maakt dat we gericht kunnen en blijven investeren in een betere toekomst. We bieden je bij aanvang een goed salaris, afhankelijk van je kennis en ervaring. Naast uitzicht op een vast dienstverband bieden wij je uitstekende arbeidsvoorwaarden.

  • 20 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • 12 adv-dagen op basis van een fulltime dienstverband;
  • bonusregeling;
  • 50% pensioenbijdrage.

 

Wil je kennismaken of wil je meer weten, je bent van harte welkom!

Voor meer informatie over het sollicitatieproces kun je contact opnemen met Diana Vinke: 0316768785 of [email protected].
Voor vragen over de functie is Gunter Thoelen (Directeur Aesy Liften België B.V.) te benaderen: 0032 (0) 477913443 of via email: [email protected]

Direct solliciteren kan via [email protected]

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet gewaardeerd.

Persoonlijk advies

OP ZOEK NAAR EEN LIFT VOOR UW SITUATIE?

Wij geven u graag vrijblijvend persoonlijk advies.

BEZOEK ONZE SHOWROOM

BEL ONS